topbella

.::. my brand neu drink .::.

actually aku x jangka pun akn ketagih... :P
hohohoho... dunt think wrong2 okeyh...!

ni sume berpunca dr ibu mentua ku..
die la yg suh aku cube..lastly aku jadi tergoda pulakkkk....
nak tau aku ketagih ape?
aku ketagih...



BRANDS inner shine pati prun!

wah...sungguh shedap taw~
tiap2 mlm sy akan make sure minum sebotol.
actually banyak benefit minum inner shine nih..
bak kate camelia, bole sehatkan mate, inner shine nih gak bole dijadikan sbg vitamin..
esp VIT C..
plus pulak, rase die pun shedap..!

inner shine nih ade 2 flava jek..
selain Pati PRUN, ade Pati BERI..

ili ckp pati beri shedap gak..tp sy belum torai lagik..
maybe next tyme kot...

btw, thanx AMI sbb kenal kan sy dgn INNER SHINE ini!!!

1 bla..bla...:

eazlye said...

betUL r....
sedaP....
dat daY org g bLi yg prUn..
xLeh masuK sei tekak...
xsdP...

::pemilikBLOGini::

My photo
.. i love mySELF so much because if i dont, how i can expect people to love ME ,rite? ...