topbella

.::. SECOND YEARS.. .::.

alhamdulillah..
harini genap 2 TAHUN aku jadi iSTERI mohd fariqe hairuman..
sepanjang tempoh tu, aku BAHAGIA sgt2!!!! no words can desribe tht feeling!
die selalu buat aku hapy *wlpn lately nih byk makan hati =) jgn mrh syg!!
die akan cuba utk penuhi segala permintaan aku. *kdg2 melampau gak permintaan aku ini!!
die la segala2 nye utk aku & Qish..
tanpa die... aku tak leh imagine sei!!!!

ok la, actully aku nak shared bout today punya ceritera..

sebenor2 nye, kami planning nak spend hari nih kat A'FAMOSA waterworld!
tapi disebabkan ujan yg agak lebat pagi tadi so aku decide tuk cancel kan planning e2!
so aku wake up kan myBIE as usual.. 12pm =)
mase die wake up tu, die tanye gak nape aku tak wake up kan die awl? nak pergi waterworld la...
aku bagi la rezen yg pagi td hujan sungguh lebat so aku tertido... jeng jeng....~

then kami pun bersiap nak kuar mam..
hari nih kami start our vacation *acehhhhh!!* wif lunch..
myBIE suh aku decided tempat lunch.. pikir punye pikir aku suggest kan
SuSHi KiNG kat pelangi and my menu is sushi at bar and......
semestinye NABEYAKI UDON....! yummy...yummmm...

mesti sape yg bace nih ckp, "eleh xde tempat laen ke? tak spesel lgsg! "
erm.. kpd sape yg ade terlintas nak tanye cm tu, sy minta maaf awl2 yek if jwpn ini kureng baik... " eh myBIE sy tanya sy bukan tanya awk so sukati sy la nak ajak makan kat mane pun....!!!!!" hehehehehehehe :P



selepas puas kami kerjakan sushi2 kat sane, kami round la kat pelangi tuh..
sajek jalan.. round punye round, sempat gak sy pau myBIE beg.. :)
tanx syg!!!! * tula len kali jgn tegor beg2 kat kedai.. kan da kena beli da hegehegehegeh..

da puas sebey dari 1 floor ke other floor, kami keluar dr mall e2 dan menuju ke Jusco Bukit Indah...
hah yg nih myBIE main redah jek witout asking me.

so sy pun just folo jek la.
lgpun kami belum berkesempatan jengah ke jusco ni.
banyak jugak lot2 yg belum bukak..
tapi tak seperti yg digambarkan oleh kak fina la..
die ckp kedai2 kat situ bese2 jek..
maybe sbb banyak kedai yg kosong lagik.. plus takde kedai2 yg CHARE2...
major nye brand yg bese2... :l
jalan punya jalan, tetibe sy teringat kan kettle.. so kami pun carik la..
lastly kami jumpe kettle yg myBIE admire..


name die sy kureng tau la.. tapi from CORNELL

even tak la mahal or brand, tapi myBIE shuke sgt2.
nak tau nape? sbb ade METER TEMPETURE!!!!
so sy pun layan kan sajek.. yg bayar pun die :)

then bile kami da kepenatan, kami decided nk balek..
tapi b4 balek, sy sempat singgah....


BIG APPLE DONUTS & COFFEE
yummy..yummy....!
sy amik yg 6 pcs for 1 box.. dan sy sorang yg punyeeee!!!

then kami keluar dr situ. then kami pusing2 bandar sbb nak abes kan mase utk ke dinner..
dlm pukul 8pm kami sampai ke restaurant favret kami!


TERA THAI RESTAURANT...~

dan kami sungguh happy di kala menikmati makan malam kami disini!!!!!!!!!


e2 la kisah kami utk hari ni..
even pada org laen takde yg spesel, sy pedulik hape....!
sy tetap happy.... sy tetap bahagia sbb sy bersama org yg sy sayang....!
yg penting kite ENJOY....!!!


HAPPY ANIVERSARY SAYANG...
semoga ikatan antara kita ni KEKAL hinggat akhir hayat..!
semoga TUHAN merahmati hubungan kita ni dgn rahmat-NYA yg melimpah ruah..
semoga rezeki kita bertambah..\
semoga kita dikurnia kan anak2 yg soleh & soleha..
semoga TUHAN anugerah kan kepada kita berdua KESABARAN ,KECEKALAN yg tebal..
semoga keluarga kita senantiasa berada dlm keadaan baik..
semoga kasih sayang antara kita semakin hari semakin bertambah....

insyaALLAH.... AMIN....~

0 bla..bla...:

::pemilikBLOGini::

My photo
.. i love mySELF so much because if i dont, how i can expect people to love ME ,rite? ...